title

text

helpdesk

Naszym klientom zapewniamy wsparcie techniczne helpdesk (także w języku angielskim) w pełnym zakresie oferowanych produktów, systemów  i oprogramowania. Nasi specjaliści udzielają odpowiedzi drogą telefoniczną lub mailową, a w razie konieczności gotowi są do nawiązania połączenia z komputerem klienta za pomocą aplikacji TeamViewer.

 

Konsultanci dostępni są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

Informacje, które warto przygotować przed rozmową: 

  • Model i numer seryjny urządzenia          

  • Komunikat lub kod błędu         

  • Opis sytuacji, w której wystąpił problem

  • Rodzaj i wersję oprogramowania etiLABEL/etiGHOST

  • W przypadku pytań o status naprawy urządzenia prosimy o numer RMA

W przypadku pytań technicznych lub dotyczących statusu napraw serwisowych, prosimy o korzystanie z pomocy telefonicznej lub mailowej.

telephone 32-332-80-80

 pomoc@etisoft.pl