
Ewakuacja RFID pracowników
System RFID do lokalizacji i ewakuacji pracowników to nowoczesne rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo osób przebywających na terenie dużych zakładów pracy. Jego głównym celem jest monitorowanie lokalizacji pracowników w czasie rzeczywistym oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnych w sytuacjach zagrożenia. Każdy pracownik wyposażony jest w indywidualny identyfikator RFID w postaci karty RFID, opaski RFID lub w formie etykiety RFID wklejonej wewnątrz kasku. Identyfikatory RFID pracownika są rejestrowane przez czytniki RFID rozmieszczone na terenie zakładu pracy – przy wejściach do budynków, w halach produkcyjnych, w korytarzach czy strefach niebezpiecznych. Dane z tagów RFID trafiają do systemu centralnego, który analizuje lokalizację pracowników wizualizując ją na planie zakładu. W przypadku alarmu system natychmiast pokazuje, w jakiej strefie znajdują się pracownicy i liczbę osób, które dotarły do punktów zbiórki. W sytuacjach kryzysowych pomaga w lokalizacji zaginionych osób. System RFID do lokalizacji i ewakuacji pracowników zwiększa bezpieczeństwo, umożliwia sprawną ewakuację w sytuacjach zagrożeniach zdrowia i życia. Rozwiązanie RFID do ewakuacji pracowników może być zintegrowane z systemami kontroli dostępu, rejestracji obecności i systemami BHP.
- Zbieranie danych o obecności i lokalizacji pracownika.
- Integracja z systemami BHP i kontroli dostępu.
- Szybka i efektywna ewakuacja.
- Generowanie list obecności na punktach zbiórki.
- Szybka lokalizacji zaginionych osób.
Zastosowanie