#OpinieEtisoft

#Opinie Etisoft. Partner i dostawca na trudne czasy. Tak nas oceniają klienci

19 kw. 2022 - Joanna Heler-Kończakowska

Wszystkie podmioty działające w biznesie tworzą sieć naczyń połączonych. Ta ostatnimi czasy – zwłaszcza na rynku surowców i komponentów – zaczyna się niebezpiecznie rwać. Kryzys udziela nam wszystkim bolesnej lekcji dlaczego w tym czasie dobrze postawić na partnera zapewniającego stabilność: tak w spokojnych czasach, jak i w samym środku perturbacji. W strategii działania Etisoft motto #EtisoftZnaczyBezpieczeństwo realizujemy na co dzień, by zagwarantować naszym kontrahentom harmonijne warunki współpracy. Miniony rok był szczególny. Włożyliśmy wiele pracy operacyjnej i organizacyjnej, by ten cel osiągnąć i zapobiec ewentualnym zakłóceniom. #OpinieEtisoft – co zrobiliśmy?

#OpinieEtisoft

#OpinieEtisoft. Jak oceniają nas klienci

Badanie Satysfakcji Klienta przeprowadzamy co roku. Te wartościowe z biznesowego punktu widzenia dane są dla nas cenną wskazówką i potrafimy wyciągać z nich wnioski.

Pomagają nam one w lepszym budowaniu długofalowych relacji. Są także dobrym źródłem informacji o tym, co i gdzie możemy usprawnić – podkreśla Michał Majnusz, prezes Etisoft. Cieszymy się, że w badaniu Etisoft został uznany za wiarygodnego i rzetelnego partnera na trudne czasy. Ocena 5,08 w sześciostopniowej skali – jesteśmy dumni z tej mocnej piątki! Jest to najwyższa nota przyznana nam przez naszych klientów z Polski i z zagranicy na przestrzeni ostatnich 4 lat. Po raz pierwszy zadaliśmy naszym klientom pytanie, czy poleciliby naszą firmę przyjaciołom lub znajomym. Dominują odpowiedzi „zdecydowanie polecę” i „polecę”, co jest najlepszą rekomendacją. Ta i pozostałe odpowiedzi są dla nas sygnałem, że nasze działania są skuteczne i dobrze oceniane.

Do udziału w Badaniu Satysfakcji Klienta 2021 zaprosiliśmy najważniejszych kontrahentów reprezentujących wszystkie obsługiwane przez nas branże. Wyniki badania dały przede wszystkim nam – pracownikom Etisoft – wielką satysfakcję! Podobnie jak w zeszłym roku klienci najwyżej ocenili funkcjonowanie „pracowników z pierwszej linii frontu”. To Biuro Obsługi Klienta oraz Pion Handlowy, a noty te są lepsze od tych z roku 2020! Wyższe oceny zyskały także serwis, jakość, logistyka oraz R&D. Wszystkie badane obszary odnotowały znaczący skok w stosunku do roku 2020. Takie #opinieEtisoft są dla nas bardzo cenne. Dziękujemy!

Jak reagujemy na zaburzenia w łańcuchach dostaw i skoki cen

Od paru miesięcy widzimy problemy z dostępnością przetwarzanych surowców. Stajemy w obliczu informacji o brakach komponentów do ich produkcji, strajkach pracowników w fabrykach naszych dostawców, wydłużonych czasach transportu, braku kontenerów logistycznych. Etisoft jako czołowy europejski konwerter i przetwórca materiałów dla przemysłu bardzo blisko współpracuje z wieloma dostawcami (jednym z nich jest amerykański koncern 3M – dop. red.) Pozwala nam to szybko reagować, odpowiednio gospodarować zasobami i działać tak, by minimalizować ryzyko braku surowców. Mając w perspektywie przerwy w łańcuchu dostaw, a jednocześnie czując odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych klientów staramy się o zwiększenie zapasów magazynowych. Zabezpieczamy tym samym naszych klientów tak, by straty z powodu przerwanego łańcucha dostaw surowców zostały zminimalizowane i w jak najmniejszym stopniu wpływały na ich plany produkcyjne.

Zawirowania na rynku surowców przekładają się na skoki cenowe. Nieustannie pracujemy nad tym, by wyważona polityka cenowa na zasadzie win – win towarzyszyła naszym działaniom handlowym.

EDI – skuteczna komunikacja w łańcuchu dostaw

Nasi klienci oczekiwali od nas transformacji cyfrowej m.in. w obszarze zamówień. Zmobilizowało nas to do wdrożenia systemu Elektronicznej Wymiany Danych (EDI). Na co dzień widzimy konkretne korzyści, które mają nie tylko wpływ na automatyzację transferu dokumentów. To także budowanie dobrych, długofalowych relacji i podstaw bezpiecznej współpracy. To również:

  • eliminacja błędu ludzkiego oraz szybkość wymiany dokumentów. Dzięki temu znacznie wzrasta szybkość aktualizacji danych w systemach przedsiębiorstw, które ze sobą współpracują.
  • możliwość dłuższego horyzontu planowania. Zaczytywane dokumenty uwzględniają oczekiwania klientów w dłuższym horyzoncie. Dzięki temu możliwe jest optymalne rozłożenie pracy maszyn, pracowników jak i planowanie dostaw surowców.

Obecnie wymieniamy około 7 tys. dokumentów miesięcznie. Do EDI jest podłączonych 15 klientów, co przekłada się na 186 fabryk. Ich liczba systematycznie wzrasta.

Rozwiązania Przemysłu 4.0 – nie tylko je oferujemy. Także wykorzystujemy, by usprawnić działania produkcyjno-logistyczne

To trend od którego nie uciekniemy, bo zwiększamy w ten sposób naszą efektywność. Nowe kupowane przez nas maszyny zawierają elementy zwiększające automatyzację produkcji. W minionym roku z kolei wyposażyliśmy naszą halę produkcyjną w pojazd AGV produkowany przez Etisoft Smart Solutions. To pozwoliło nam zwiększyć wydajność logistyki wewnętrznej. Wdrożyliśmy ponadto systemy wizyjne w sekcji etykiet czystych, co zautomatyzowało nadzór jakościowy.

Bieżący rok w dużej mierze będzie poświęcony projektowi SALMA. To System Automatycznej Logistyki, Magazynowania i Awizacji powstający na potrzeby Etisoft w gliwickim Diamond Business Park. Chcemy zbudować w pełni zautomatyzowany magazyn wyrobów gotowych oraz wprowadzić elementy automatyzacji na magazynie surowcowym. Będą się na niego składały urządzenia automatyzujące: transport, magazynowane, dostarczanie do pakowania i pakowanie. Jesteśmy przekonani, że ku zadowoleniu klientów pozwoli nam to jeszcze bardziej usprawnić te procesy.

Tu natomiast możesz przeczytać #OpinieEtisoft naszych pracowników.

Podobne artykuły

Back to top