
Zastosowanie RFID: 8 sposobów na wykorzystanie w handlu [infografika]
Autor grafiki: Joanna Rawlik-Krupa Zapytanie
Etykieta produktowa RFID – naklejana bezpośrednio na produkt lub na jego opakowanie. Zawiera podstawowe informacje ważne dla klienta końcowego, takie jak: nazwę producenta i produktu, logo, skład, datę produkcji i/lub kod kreskowy itp. Wybrane informacje mogą być zapisane w znaczniku RFID, co w znaczący sposób przyspiesza procesy identyfikacji oraz inwentaryzacji produktów w miejscu ich dystrybucji lub sprzedaży. Mogą być też wykorzystywane jako znaczniki antykradzieżowe.
Zastosowanie
Autor grafiki: Joanna Rawlik-Krupa Zapytanie
Przez wiele lat jednym z problemów przy wdrożeniach technologii RFID była aplikacja znaczników na powierzchnie metalowe. Typowe oznaczenia RFID w postaci standardowych etykiet RFID po naklejeniu na takie powierzchnie przestawały […]
Autor grafiki: Joanna Rawlik-Krupa