Etykiety produktowe RFID

Etykieta produktowa RFID – naklejana bezpośrednio na produkt lub na jego opakowanie. Zawiera podstawowe informacje ważne dla klienta końcowego, takie jak: nazwę producenta i produktu, logo, skład, datę produkcji i/lub kod kreskowy itp. Wybrane informacje mogą być zapisane w znaczniku RFID, co w znaczący sposób przyspiesza procesy identyfikacji oraz inwentaryzacji produktów w miejscu ich dystrybucji lub sprzedaży. Mogą być też wykorzystywane jako znaczniki antykradzieżowe.

  • etykiety papierowe i foliowe
  • szybki proces inwentaryzacji produktów na magazynie lub w miejscu sprzedaży
  • bezobsługowy proces sprzedaży produktów

Zastosowanie

branża-agdbranża-detalbranża-pharmacybranża-textile
Zapytanie ofertowe

Dowiedz się więcej o tym produkcie:

RFID na powierzchniach metalowych

30 lis 2021 - Dariusz J. Kawecki

Przez wiele lat jednym z problemów przy wdrożeniach technologii RFID była aplikacja znaczników na powierzchnie metalowe. Typowe oznaczenia RFID w postaci standardowych etykiet RFID po naklejeniu na takie powierzchnie przestawały […]

Przeczytaj
Back to top